BCR - Bucharest

Adresse: Bulevardul Theodor Pallady 7-9, București 032253.
Telefon: 0373522234.
Webseite: bcr.ro
Spezialitäten: Bank, Geldautomat.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 61 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 2.3/5.

📌 Ort von BCR

BCR Bulevardul Theodor Pallady 7-9, București 032253

⏰ Öffnungszeiten von BCR

  • Montag: 09:00–13:00, 13:30–17:00
  • Dienstag: 09:00–13:00, 13:30–17:00
  • Mittwoch: 09:00–13:00, 13:30–17:00
  • Donnerstag: 09:00–13:00, 13:30–17:00
  • Freitag: 09:00–13:00, 13:30–17:00
  • Samstag: Geschlossen
  • Sonntag: Geschlossen

Die BCR (Banca Comercială Română) ist eine der größten Banken in Rumänien und bietet eine Vielzahl von Finanzdienstleistungen an. Die Adresse der Filiale im Bulevardul Theodor Pallady 7-9, București 032253, ist einfach zu finden und bietet bequemen Zugang für alle Kunden. Der Telefonnummer 0373522234 steht jederzeit für Anfragen zur Verfügung.

Die BCR ist auf die Bedürfnisse von Privatpersonen spezialisiert und bietet eine Reihe von Dienstleistungen an, darunter Bankgeschäfte und Geldautomaten. Das Unternehmen ist bekannt für seine zuverlässigen und effizienten Dienstleistungen, die es zu einer ersten Wahl für viele Kunden in Rumänien machen.

Eine der herausragenden Eigenschaften der BCR ist ihr Engagement für Barrierefreiheit. Die Filiale verfügt über einen rollstuhlgerechten Eingang und Parkplätze, um sicherzustellen, dass alle Kunden bequem und sicher eintreten können. Diese Funktion ist ein wichtiger Aspekt des Engagements des Unternehmens für Inklusion und Zugänglichkeit.

Die BCR hat derzeit 61 Bewertungen auf Google My Business, mit einer durchschnittlichen Bewertung von 2.3/5. Obwohl es Raum für Verbesserungen gibt, ist das Unternehmen immer bestrebt, seinen Kunden den bestmöglichen Service zu bieten. Die BCR empfiehlt allen, die auf der Suche nach einer vertrauenswürdigen und zuverlässigen Bank sind, sich ihre Website bcr.ro anzusehen.

Insgesamt ist die BCR eine großartige Wahl für alle, die eine Bank suchen, die sich auf die Bedürfnisse von Privatpersonen konzentriert und eine breite Palette von Finanzdienstleistungen anbietet. Mit ihrer bequemen Lage, rollstuhlgerechten Einrichtungen und engagierten Mitarbeitern ist die BCR eine Bank, die Sie in Betracht ziehen sollten. Besuchen Sie ihre Website und erfahren Sie mehr über die Vorteile, die die BCR Ihnen bieten kann.

👍 Bewertungen von BCR

BCR - Bucharest
Claudiu Robescu
1/5

Doamne fereste!!!
Cele mai slabe servicii de la o banca se gasesc in aceasta unitate. O multime de angajati care stau doar cu laptopurile in mana si care ignora singurul client din unitate pe motiv ca nu are programare desi era vorba de o operatiune banala.

Draga BCR, nu stiu cum de mai existati pe piata cu astfel de angajati si orientare 0 catre client.

Va recomand cu caldura sa aruncati o privire la concurenta din zona: vezi BT, vezi Raiffaisen. Mergeti cu incredere si observati cum ar trebui tratat un client. Din pacate mai aveti zeci de ani pana sa ajungeti acolo, asta daca va apucati rapid sa schimbati procesele si angajatii...

Mult succes

BCR - Bucharest
Avinash Menon
1/5

Worst experience in the bank. Firstly you can’t go without an appointment even to open an account. After taking an appointment two days later, visited the bank 15 mins before appointment and I waited 30 mins additionally to meet a banker. I was attended on the receptionist table and was asked to get an additional document. Even though I was carrying the basic document I have given in other banks she mentioned that she doesn’t care.
The receptionist with a bad tone is addressing the customer and I wonder if this branch have any bankers in the bank.

BCR - Bucharest
Diana Duciag
1/5

In data de 4 ian mi s-a comunicat ca acordul de refinantare dureaza 3-5 zile urmand sa il primesc dupa acest interval. Dupa 3 saptamani, inca astept acordul, inca platesc dobanda la un credit pe care doresc sa il inchid. In call center mi se comunica faptul ca nu imi pot da un nr de telefon de la aceasta sucursala pentru ca “colegii nu raspund”. Asa ca daca vrei informatii, iti rupi din timp, din nou si iti faci programare ca sa ti se spuna iar ca nu e gata. Abia astept sa rup orice contact cu aceasta banca, este inadmisibil sa nu puteti fi contactati direct si sa incalcati termenii atat de grosolan.

BCR - Bucharest
Anamaria Marin
1/5

Bună ziua in data de 7 mai venim la Banca cu copil mic de 2 ani și 10 luni ,scrie mare ...persoanele cu copii mici au prioritate, din păcate ...nu este așa , vă rog să scoateti mizeria aia de pe ecran ...cu prioritate persoanelor cu copii mici . Daca era nota 0 o acordam cu drag . Zero barat sunteți . Numai recenzii de nota 1 aveți 😔

BCR - Bucharest
Laura Popescu
1/5

Am stat o ora și jumătate la banca dorind sa închid contul. Când am intrat eram a treia persoana la coada, intre timp au mai apărut aproximativ 5 persoane care s-au Așezat in spatele meu. Am fost întrebata dacă am programare, am anunțat ca nu și ca pot sta jos pana termina cu persoana din fata mea. A continuat șirul de “aveți programare?” și “cu ce va pot ajuta?”. Nimeni nu avea programare, dar bineînțeles ca au avut prioritate in rezolvarea cerințelor deoarece “dureaza mai puțin la domnul/doamna”. Am așteptat, când mi-a venit rândul mi-a fost cerut CI-ul, cât timp îl scana, a intrat un domn, tot fără programare și domnișoara de la ghișeu l-a preluat de parca eu nici nu existam acolo. Cum este posibil?
Bineînțeles ca nu a reușit sa îmi închidă contul, recomandarea fiind “sunați la call center”. Pentru asta am pierdut o ora și jumătate?

BCR - Bucharest
florin radu
1/5

Așa cv nu credeam!
Vin la BCR ,mi se acorda refinanțarea,mi se încheie contractul,mi se spune rata,mi se da graficul ieri.
Astăzi mă cheama sa mi dea banii pe card( mi am mutat salariul la ei) și surpriza așa,D soara îmi spune că nu mă mai incadrez....

Credeam că e banca de cuvânt...
Niste incompetenti

BCR - Bucharest
Ion Alexandru
1/5

Am intrat in sucursala, am scos bonul 633 pentru rambursare credit persoane fizice. Ajunsa la bonul 631 tabela care indica numarul bonurilor se opreste, iar functionara striga urmatoarele numere de bonuri. Dupa cateva bonuri, aud 635 si ma duc la ghiseu spunand ca am si eu bonul 633. Sunt certat ulterior ca n-am urmarit ordinea. Problema este ca nici bonul nu este bun, ca am luat cu 6 si trebuia cu 2. De unde sa stie un om cu ce cifra trebuie sa inceapa numarul bonului? Ma duc la tabela de la intrare si incerc din nou sa iau bon pentru rambursare credit persoane fizice, singura optiune valida fiind cea pe care am urmat-o deja. Intreb o alta functionara cum fac sa iau ce-mi trebuie si primesc acelasi raspuns: "Ati luat bon cu 6 si trebuia cu 2" Eu: bun si cum fac asta? Nu scrie nicaieri cu ce cifra o sa inceapa bonul... Dansa: alegeti persoane fizice apoi depuneri numerar, extras de cont.
I-am transmis ca sistemul nu este intuitiv deloc, fiind ITst de profesie. Dansa ridica din umeri si imi spune ca am gresit ghiseul si ca imi trebuie bon de ordine cu 2 pentru depunere de numerar, asta dupa ce ii spusesem ca am sumele deja in cont si ca vreau sa fac doar cererea de rambursare...

M-am simtit ca la Posta Romana, un Tarom al zilelor noastre care inca scrie facturile cu pixul..

BCR - Bucharest
Andres Dragomir
5/5

Personal calificat și bine pregătit. Am fost sa iau un credit și totul a mers foarte bine și rapid.
Recomand

Go up